MILEDI s.r.o. Na Pažiti 1189/9, 951 15 Mojmírovce

Veľký Dub a rybník Golianovo

Pekné mesto na oddych a pár fotiek.

Cyklocesta sa začína na sídlisku Chrenová na Dlhej ulici. Pokračujte po spoločnom chodníku pre cyklistov a chodcov až do obce Janíkovce. Hneď pred začiatkom obce je cyklodepo, s lavičkami a prístreškom. Nájdete tu aj mapu okolia. Tu máte dve možnosti ako ďalej pokračovať. Ak sa vydáte po cykloceste doľava, čaká Vás približne 20 min stúpanie hore kopcom nad dedinu Janíkovce. Cyklotrasa je obchvatom obce, vyšliapte nad obec a pokračujte po cykloceste. Pokiaľ si na to netrúfate, máte možnosť ísť priamo cez obec a zmierniť si tak šliapanie do kopca. Vydajte sa po hlavnej ceste menom Dlhá a na najbližšej odbočke choďte vľavo po ulici Hlavná. Pokračujte stále rovno, až prídte na Y križovatku, choďte vľavo na ulicu Rabčeková, neskôr opäť Y doľava smerom ulica Golianovská. Pôjdete okolo cintorínu až sa dostanete von z obce a pokračujete po ceste stále rovno. Prídete k rozdvojeniu cesty, odbočte vpravo. Odbočka vľavo je spomínaný obchvat obce cyklocestou, teda tu sa obidve varianty spájajú. Pokračujte po ceste až kým natrafíte na starý Dub. Je to pekné miesto na oddych a pár fotiek. Touto cestou môžete pokračovať až do obce Golianovo a ďalej si zájsť až ku Golianovskému rybníku.